Vorsen heeft een nieuwe look!
Vorsen is ontzettend trots op haar diensten en het team heeft altijd hard gewerkt aan het verbeteren van haar aanbod. En natuurlijk mag Vorsen zelf daar ook zelf niet bij achterblijven.
Voor het ontwikkelen van Vorsen haar nieuwe merkidentiteit heeft het team allereerst goed naar zichzelf en de organisatie gekeken. Naar de soort organisatie die Vorsen wil zijn of worden en welke pijlers hierbij horen. Vervolgens zijn er ambities gesteld voor de nabije toekomst.
De nieuwe website is een belangrijke stap in het waarmaken van deze ambities. Vorsen hoopt met de nieuwe website vooral beter uit te stralen wie ze is, waar ze voor staat en wat ze voor klanten kan betekenen. Meer toegankelijk, informatiever, persoonlijker, moderner maar dus vooral meer Vorsen.
Justin van Wijk, Interaction Designer
Vorsen heeft de de afgelopen periode intensief samengewerkt met een breed scala aan partijen om de website te ontwerpen, te realiseren maar bijvoorbeeld ook te vullen met interessante en informatieve content, waarvoor Vorsen hen allen van harte willen bedanken.
Graag deelt Vorsen ook haar andere ideeën en bevindingen met je. We hopen hier ook feedback op te ontvangen. Niet geheel toevallig organiseert Vorsen op korte termijn een evenement voor instellingen en klanten om hun wensen samen te vatten en te prioriteren. Geïnteresseerd? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief onderaan de pagina en houd onze LinkedIn-pagina goed in de gaten voor de laatste updates!
Het team blijft de komende periode werken aan de website door andere meer interessante content toe te voegen, maar is alvast benieuwd naar wat je er van vind. Heb je vragen, opmerkingen of een andere vorm van feedback? Neem contact op!